måndag 3 oktober 2011

Måndag (igen...)

Härlig måndag... hm....
Jaja rolig vecka framför mig i alla fall, jobbar tisdag, Ledig och ska till Ullared (!) på onsdag, Ledig på torsdag, Jobbar fre, lör och sön men Häst mässan i Borås börjar på fredag så dit blir de nog en liten tur p  kvällen.
Annars idag har de inte hänt så mycket, hästar rids, de mockas, fodras, pysslas och grejas. Har lite bilder från Söndagens tävling som jag var med och groomade på men dom har jag så klart inte lagt in på datorn... Lite stille stånd annars. Veckorna och dagarna går otroligt fort... De är redan Oktober och jag började kolla och planera i almanackan och helt plötsligt började jag bläddra in på November... Nästa vecka tar jag i alla fall bilen och åker hem till Värmeland för lång ledigt.
Känner att min skrivning här inte är så inspirerande men men. Det kanske kommer igång snart... hm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar