tisdag 17 april 2012

Bilder från söndagens dressyr ritt

I mellan traven

Halten innan ryggnigen

in i den vänstra förvända galoppen

Höger förvänd galopp



Mellan galopp



Lite bilder från Söndagens dressyr clear round där jag red Aquador i LA:1 och vi fick i hop hela 67%!
Han var så underbar att rida, mjuk och fin, framme för skänkel och riktigt samarbetsvillig (vilket är ovanligt för att vara honom!)
Bilderna är tagna av Denise kompis Frida.
Jag vet att jag har för höga händer och att de inte alls är smickrande när jag drar upp armarna på tröjan sådär, hehe men men. Händerna jobbar jag på. Annars är jag nöjd med min ridning och sitsen. Vi pratade om de senast igår vilken otrolig utveckling jag har gjort sedan augusti förra året och de märker jag också, de är så otroligt kul och jag hoppas de fortsätter såhär!
Red även 90cm+1m i hoppningen på Tyson, 90 kändes jätte bra men där fick vi 4 fel, 1m kändes katastrof men där kom vi runt fel fritt.
Mer bilder kommer! (och kanske en film...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar