torsdag 22 september 2011

hm...

oj
hehe
ju mer jag har tänkt på att jag ska blogga och glömt bort de, desstå mer ångest får jag varje gång jag kommer på att jag borde blogga. Men nu ska jag ta tag i mig själv.
Har tänkt på några punkter jag ska blogga om så jag har något att gå efter
- Anläggningen
- Hästarna jag jobbar med
- Ridpassen, både dressyr och hoppning
- Allmän funderingar om allt
- Vardagen
- mm.....

Så nu har jag något att gå efter i alla fall. Tänkte göra ett stort inlägg om anläggningen men först måste jag ta lite bilder, och så ska jag rita en beskrivning av hela stället, för de är stort med alla hagar, och man kan inte få med allt på några bilder. Hästarna kanske också är lite roligt att veta om, både ridskolehästarna och alla andra. Finns ca 40 st sammanlagt på hela stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar