fredag 30 september 2011

Lägenheten





Här är alltså lite bilder från lägenheten som vi bor i. När jag säger vi menar jag mig själv och Hanna som också är praktikant här. Det är en liten lägenhet med två rum, ett litet kök och toalett. Jag bor i de större rummet men har då en soffa och tv (som är mindre än min data skärm och som vi aldrig använder) i mitt rum, + ett stort kylskåp som vi delar på. Har även fyra sängar. De är lite stökigt när jag tog dom här bilderna men det är de jämt så de spelar ingen roll. Vi har en liten kokvrå med två plattor (som vi har upptäckt att man inte kan använda samtidigt....) och ett litet bord med två stolar. En liten toalett med dusch, handfat och toa. Största problemet vi har för tillfället är förvarings utrymme för allt våra grejer, men vi jobbar på de. Annars börjar jag trivas hyfsat bra i alla fall.
Om ni har läst föregående inlägg vet ni att lägenheten ligger precis på stallplanen ihop byggt med stallen. Vi har alltså jobbet precis utanför ytterdörren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar