torsdag 17 maj 2012

Dressyrträning

En bild från slut utställningen i 3an. Fotad med min analoga Chinon

Dressyr träningen idag gick sisådär.. Aquador biter sig fast i högersidan och vill inte runda sig ordentligt så de var de vi jobbade på mest, jag vill gärna bli kvar i handen i stället för att lätta så att han inte kan lägga sig på den.
Till råga på allt blir jag bara mer och mer sjuk. Har ont i huvudet, ont i - och lock för öronen, tät i näsan typ och så har jag säkert feber så tillslut kände jag av allt de riktigt mycket kan jag säga er... Sen blir de alltid jobbigt när man försöker att beskriva en känsla tex och man får inte till de så andra förstår, kommer inte på orden och den andra missuppfattar. Då blir de himla jobbigt och man blir bara frustrerad och jag hade inte orken idag att försöka göra mig förstådd.
Men de är väl bara att ta nya tag och jobba vidare mot den 2 Juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar