fredag 19 augusti 2011

HEJ!

Jepp då kör vi då!
Hej
Mitt namn är Ida Olsson och jag är precis 19 år fyllda.
Bor för tillfället hemma hos mamma i Sunne men ska snart börja praktisera i ett HYN godkänt stall nere i Svenljunga, alltså 30 mil här i från så då bär de av med flyttlasset dit. Börjar den 29/8.
Här på bloggen kommer jag skriva om min vardag som praktikant, min utveckling och all lärdom som jag förhoppningsvis kommer att kunna ta del av. Detta kommer alltså bli som en dagbok för mig då jag är för lat för att skriva på något annat sätt men de är alltid roligt om de är någon som har lust att läsa.
De kommer en bättre presentation av mig, framöver... och även ett bättre utseende på bloggen, när jag har fått ps.
Ska även berätta mer om hela praktikplats grejen. Men först måste jag få lite mer ordning här inne ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar