lördag 27 augusti 2011

Lördags kväll, sista lördags kvällen...

Jo de är ju så att de är sista dagen hemma!!
Imorgon kl 11.00 åker jag och har en ca 4 timmar lång bilresa framför mig.
Jag är nervös, spänd, upprymd och allmänt förvirrad... Men de här ska nog gå bra.
Imorgon blir jag Svenljunga bo och börjar mitt "nya" liv med 100% hästar!
Har packat ca 1/3 av mitt liv (läs kläder) ner i 6st ikea kassar (kom på att de är smidigast, så slipper jag stora resväskor som man måste göra av någonstans sen) och tror att jag säkert har glömt hälften och att jag kommer komma tillbaks inom den närmaste månaden för att hämta mer. Har bla. packet som skulle ha kommit den här veckan men som inte har dykt upp som jag måste ha, ska hämta ut mina nya linser mm, så jag kommer definitivt åka tillbaks hem innan ska vi säga... Oktober.. Någon gång..
Nu är de bara en lång natt, en lång biltur och sedan kör vi. Då kommer den här bloggen att komma igång på riktigt och fylla sitt syfte.
Nämligen att låta mig få skriva av mig under mitt 10 månaders långa praktik på ett HYN godkänd ridcenter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar