torsdag 25 augusti 2011

Rödis


Dessa snyggingar till ridbyxor köpte jag igår. Var inte tänkte att jag skulle köpa några fler par då jag nu har kommit upp i ca 9 par med dessa. Men dom var så snygga.. och jag har alltid velat ha ett par röda ridbyxor (säger jag till mitt försvar...). Provade dom först på Färjestad rid och trav när jag var där och provade ridstövlar, men då köpte jag dom inte för "jag skulle ju inte ha ett par till" men sen kom jag till Mauds sadelmakeri och då hade dom dom igen, i min storlek och då var de ju bara "meant to be" (eller nått) samtidigt som jag köpte en vinter jacka som jag inte hade tänkte jag skulle köpa än, men dom hade en bra och snygg på rea så jag slog till :) Byxorna är från horse life, och är i ett riktigt bekvämt matreal som är stretchigt åt alla håll och väldigt tåligt (har ett par liknande i en annan färg) ca 600:- vilket är överkomligt för ett par ridbyxor tycker jag.
*nöjd* hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar