lördag 20 augusti 2011

Lördag 20/8

Drar snart till jobbet, för näst sista gången för i år på Solbacka. I morgon är sista dagen och efter är jag ledig en vecka innan jag drar ner över landet mot svenljunga och ett år bara hästar! I mina öron låter de som ett halleluja moment. Kanske är så för att jag de senaste året har blivit mer häst nördig än jag någonsin tidigare varit, då inräknat dom första åren på ridskolan då man tillbringade all tid i stallet hos sköthästen ;) Försöker till och med prata hästar med mina så-lång-i-från-de-går-att-vara-hästintresserade kompisar, och de vet vi alla (som är häst intresserade) att de inte är varken lätt eller givande samtal man får ut då.
Jag skulle slänga upp bilder här på bloggen om jag kunde men jag kan för tillfället inte, har inga bilder på datorn då den gick sönder för många månader sedan och jag fick nyss tillbaks den, utan allt som var på den innan, de är helt totalt borta.... så ni får hålla tillgodo med lite text, (om de nu finns några ni....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar