fredag 19 augusti 2011

Jag

Namn: Ida Olsson

Bor: För tillfället i Sunne, men kommer om ca 1 1/2 vecka flytta ner till Svenljunga

Ålder: Blev 19 år den 5/8


Utbildning: Grundskolan i Sunne, Gymnasium utbildning på Broby grafiska utbildning, Media Programmet med inriktning fotografisk bild,  där vi jobbad med entreprenör lärande, vilket betyder att vi bakade i hop många ämnen till olika projekt, jobbade med ämnen och uppgifter som man gör ute i arbetslivet för att förbereda oss på de. Ett arbetssätt som jag verkligen gillar, med planering, projektplaner och analyser.

Hobbyer: Förutom hästar, så älskar jag att fota, mest analogt och jag ska försöka utveckla de lite mer nu inom närmsta framtid. Älskar även att dansa (mest bugg) och allt som är antikt, allt från kläder till möbler och saker med historia. Har även hållit på med fotboll dom senaste 5 åren men har precis slutat pga. för lite med tid och tappat intresse.


Sysselsättning just nu: För tillfället jobbar jag för andra sommaren i rad som servitris och städare på Solbacka gästgiveri. Men gör min sista dag på söndag. Efter de är jag ledig en vecka innan min praktik börjar.

Hästbakgrund: Kommer mer om de senare.

Hmm..jaa de var nog allt så länge. kommer några inlägg om min hästbakgrund och mycket bloggande om utrustning, blir ju lite (hm..) mycket shopping innan jag drar, så som ridbyxor mm så kommer nog göra en liten egen "sammanställning" av all ridutrustning jag har, mest för min egen skull..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar