måndag 26 december 2011

Sista dagen hemma

Idag drar jag iväg ner till Svenljunga igen, har haft en underbart mysig jul hemma, träffat massa trevliga människor, och fått otroligt fina julklappar. Åker ganska tidigt här ifrån då jag först ska till Rebecca och sen vidare ner över och försöka svänga in på lite ridsport butiker på vägen. Än så länge har jag tänkte mig färjestad, hööks (ja.. även om jag inte gillar dom ska jag in och kolla på rean om dom har några snygga tröjor till vettigt pris) kanske bordrocks och så får vi se om jag tar svängen förbi skara i stället för skövde och pallrar mig in på Skara häst och zoo (eller vad de heter...), en av svergies största ridsportsbutiker i alla fall. De skulle vara kul men de beror helt på vad klockan hinner bli innan jag är där. Är i alla fall ute efter tjocka ridtröjer. Fick en jätte mysig av mormor och morfar men måste ha fler. Inte för att jag tror de kommer bli en så kall vinter men jag tycker inte om att ha så tjocka jackor på mig så jag kör mer på tjocktröja och väst. Mycket smidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar