söndag 18 december 2011

Söndag

 Några av alla ljusbekläda träd på Liseberg
Helgen är snart slut, dagen idag har dock gått väldigt långsamt men jag klagar inte, bara dom fyra resterande dagarna fram till jag åker hem går fort ;)
Helgen i Göteborg var trevlig, Liseberg var mysigt men inte som jag förväntat mig, men de kanske var allt folk som gjorde de.
Hotellet var också jätte bra, låg utanför centrum och jag hittade faktiskt raka vägen från Svenljunga fram till hotellet utan att köra vilse i stora stygga staden. Var lite rädd och förvirrad när de blev 3 filigt men de gick bra.


Hotellet, eget rum och allt
Jag sov som en stock i hotell sängen, annars brukar jag alltid vakna vid halv sju - sju någon gång, men idag när klockan ringde vi halv åtta trodde jag den skojade med mig och att den bara var 2-3 på natten... Kanske behövde sova ut egentligen...?
Frukosten var också jätte god även om jag mest åt av sånt jag brukar äta ;) Som vanligt, de bor nog en liten vane människa i mig också...

Clear rounden idag gick jätte bra, tyckte först att Tyson var oren fram, men Pierre sa att han bara var stel så jag fick jogga igång honom ordentligt först. Hoppade 80+90. 80 rundan kändes bra men tempot var väldigt ojämnt  men vi blev fel fria.  I 90 så kändes han jätte bra, han var verkligen med på noterna och vi kom igång redan från första hindret, men sen när vi vände upp mot 5 hindret som var en oxer som kom väldigt snabbt ur en vänstersväng så halkade han till och jag fegade ur direkt. Jag har varit med om för många omkullridningar för att våga driva på vid de tillfället, då blir jag lite harig, och när inte han fick de stödet upp mot hindret så vägrade han. Men annars kändes ritten jätte bra och jag är så nöjd med honom! 

Just nu sitter jag och försöker skriva en liten plan för nästa år med mina mål med ridningen och jobbet, the sims vill ju inte fungera och då provade jag att avinstallera, och nu måste jag tydligen ladda ner någon ny uppdatering för att kunna spela och de kan jag inte med mitt sega internet så de blev inget av med de, så då får man ju hitta på något annat att sysselsätta sig med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar