tisdag 17 januari 2012

Armar

Sitter och tittar på filmer från en träning i början av januari för Annika.
Och herregud vad jag stör mig på saker, speciellt mina händer och armar.... fy f*n
 sån tur vad är de saker jag försöker jobba med varje gång jag rider och jag är mycket väl medveten om felen men de är väldigt frustrerade att se dom så svart på vitt och inte i detta tillfälle kunna direkt rätta till dom.
I galoppen som är min favorit gångart och min bästa så är de inte så farligt men i traven är de hemskt. Men kanske för att jag har suttit och stirrat på dom den senaste kvarten...
Mina armar är för tillfället
- stela
- för påverkade av kroppen, gungar med för mycket

Dom ska bli
-mjuka men ändå stadiga
-följsamma men bortkopplade från kroppen


(skulle ha varit en bild här men internet är dryyygt... hehö...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar