torsdag 19 januari 2012

Nu tar jag helg

De har varit en ganska tung jobb dag, som de ofta blir när man jobbar själv. Mycket mockning men också mycket som ska hinnas med på kort tid vilket inte alltid är så lätt.
Avslutade i alla fall dagen med ett dressyr pass för Annika. Vet dock inte riktigt vad jag tycker om de än, kändes hela tiden som Aquador jobbade mot mig och inte med mig men de är ju också grejen med honom, han har ett väldigt speciellt psyke. Jag vet dock att sitsträningarna har gett mig lite i alla fall men de är en bit kvar till jag är nöjd ;)

Känslan som jag fick förut när jag sjönk ner i soffan efter en lång dag precis ny duschad och kom på att jag är lång ledig var underbar, hela tre dagar, fre-sön! sov morgon i morgon i alla fall. Sen måste jag städa och diska innan Rebecca kommer, hihi.
Men ska njuta. Sen dröjer de tre veckor till innan jag blir ledig längre än en dag i rad. Och då åker jag hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar