måndag 23 januari 2012

hm...

Sitter på soffan i lägenheten på hel spänn... Har hört en mus flera gånger, fick till och med upp hanna ur sängen för att hon skulle kolla under min säng om hon såg något.
Kan inte riktigt bestämma mig om dom är under sängen, i taket eller foderkammaren som är vägg i vägg.
Vet i alla fall att jag inte vill gå och lägga mig i sängen, de är där borta de låter hela tiden. Så nu blir de nog till att lagra upp med kuddar och täcken i soffan och sova där...
Vet att jag bor i en lägenhet som är inbyggd med stallet MEN på fem månader har jag inte hört dom så jag hade hoppats på att jag inte skulle behöva höra dom alls. De finns ju ett helt stort stall dom kan vara i, varför just då i mina väggar i stället...

1 kommentar:

  1. Sv: Jag ger henne inte havre. Men det gäller bara att trappa ner, då sinar de mjölken av sig själv. Man får bara hålla koll så att inte juvret blir för hårt (man får kanske mjölka lite själv i slutet) för om det är hårt för länge kan det leda till juverinflammation... :/
    Mvh

    SvaraRadera