torsdag 2 februari 2012

Äntligen Februari

Äntligen är Januari slut. Januari är inte min bästa månad, brukar inte vara på så väldigt bra humör och de har jag inte varit den här januari heller. Förra året var de piss och de här året var de piss MEN nu är denna hemska månad alltså över så då är de bara att blicka framåt. Den senaste månaden från att jag kom tillbaks efter jul fram tills nu har gått lika "långsamt" som från att jag kom hit i augusti fram tills jul. Och de är de som känns mest konstig. Men jag tror att de har att göra med att de var Januari... och att de är vinter, kallt (vi hade -16 igår morse... idag var de "bara" -10...) och de tar bort all energi. Sån tur va har de dom senaste dagarna varit massa sol men de väger tyvärr inte upp allt.
Men nu är de i alla fall 2 Februari och nu kör vi med ögonen långt fästa bort på våren! Jag har mycket att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar