torsdag 2 februari 2012

Träning

Igår var de hoppträning och de gick hyfsat bra. Jag är väldigt osäker i min anridning när vi inte kommer rätt på hindren och de måste jag definitivt jobba på, då jag blir rädd/feg när hindren blir lite högre och anridningen inte sitter som den ska.

Imorgon är de dressyrträning för Annika, och jag ska försöka lägga fokus på (som alltid) min sits i traven och min handställning, även Aquadors höger sida.

Och på lördag är de kick off här på anläggningen för alla tävlingsryttare.
Först är de dressyr träning för Stefan Jansson (Annikas dressyr tränare)
Sen är de lunch med foder föreläsning
Och sen är de hoppträning för Fredrik Gustafsson
Och allt detta ska jag vara med på!
Ska blir så kul, hoppar på Tyson och dressyrar på Aquador.
Och allt detta för att jag ska lite smått tävla till våren!
Lite smått nervös dock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar