söndag 6 november 2011

1. En bild på favorithästen/arna

1. En bild på favorithästen/arna
hm...
Ja jag har inte riktigt en favorit häst just nu. Gillar alla jag jobbar med och rider på sitt sätt så jag slänger väll upp några bilder på dom.
 Dom tre guld gossarna, Melvin till vänster ser man inte så mycket men sen är de Wellington och Flight
 Marwin som jag tränar dressyr med
 Tyson killen
 Music Cup (till höger, Hanna den till vänster är en riktig pain in the ass)
Rondo och Tottsi

Dom två sist nämnda var jag och Angelica ut och red på i skogen idag. Jäklar vad laddad Totte var (den till vä. på bilden). Han är ju bara 4 år och har inte varit ute så mycket i skog och mark förut och han laddade verkligen på som bara attan, blev mest skritt och trav då Angelica inte ville trilla av ;) Han brallade rejält med henne tre gånger. Rondo som jag red (till hö. på bilden) tyckte de var hyfsat kul men tog de mest lugnt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar