onsdag 23 november 2011

Ullared ullared!

Idag har Ida varit på Ullared. Åkte tidigt i morse för att de skulle vara så lite folk som möjligt, och de var de faktiskt. De är ju mitt i månaden mitt i veckan och löningen är inte för än till fredagen så de var lite folk, fick en riktigt bra parkering och hade en lugn första timma men sen blev de som vanligt igen.
Styrde stegen direkt mot hästavdelningen, men blev besviken. Inget nytt roligt hade dom, nytt fanns de väl men inget som var snyggt eller köp lockande. Så de fick bli en tröja till som jag redan har en av (var rea på den) ett par ridstrumpor (obligatoriskt att köpa när man åker dit) och ett par ridskor. Blev helt paff när jag hittade dom, snygga jacsson skor med dragkedja för 400:-! så dom åkte med hem. Sen blev de även två par 4-pack med benlindor, ett par röda flees(fatta vad snyggt på skimmeln Marwin!) och ett par turkosa stretchiga som hade flees längst in på linan så man slipper padd.
Sen vidare till dom andra avdelningarna, blev två par backar som man har under sängen på mammas order och så fick jag faktiskt ihop till lite julklappar! mer säger jag inte ;)


Imorgon jobbar jag igen, 7 dagar på rad och sen bär de äntligen av hem över mot Värmland för 4 dagars ledigt hemma! :D Ska bli skönt, och kul att få träffa alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar