söndag 20 november 2011

Söndag sen är de måndag och så kommer tisdag, efter de har vi onsdag och hoppsan så blev de torsdag och sen blir de fredags mys för efter de blir de lördag och sen är de söndag igen.....

Gör en listen lista för idag för att klar göra dagen och mig själv

Dagens humör: Har fortfarande inte fast ställt de än, men jag antar att de är bra.

Dagens låt: För tillfället går Bryan Adams låt "On a day like today" på repeat i hjärnan, innan de var de Rolandz med "Jajamän"....

Dagens klädsel: För tillfället mjukisbyxor, linne och dom obligatoriska raggsockerna, innan de, de vanliga, ridbyxor mm.

Dagens hatobjekt: Hackade höselage balar. vem fan kom på de.. Kanske finns de några som gillar de men när man ska fodra 30 hästar med hövagn så är de inte lika kul, ramlar ur, och sen när man tar upp de får man knappt med något, blir dammigt och smuligt överallt mm......

Dagens längtan: Just nu Värmland, och min bekväma säng där, sängen här i Svenljunga ger mig mardrömmar...

Dagens avundsjuka: Pierre som ringer och retar oss när jag säger att vi har några plus grader och ingen snö, dom har bara 32... ;)

Dagens måsten: hehe städa upp i lägenheten och kvällsfodra kvar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar