söndag 6 november 2011

Lista

Jag ska vara en liten härmmis apa och göra listan som alla verkar göra.
 Dels för att jag tycker de är roligt att läsa andras listor och dels för att jag ska försöka att för en gång skull komma till slutet på listan (brukar klara av dom 3 första och sen glömmer jag bort den)

1. En bild på favorithästen/arna
2. När och varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Min klädstil, både inom och utanför hästvärlden
6. Beskriv dig själv med tre meningar
7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vilja byta liv med en dag. Varför?
10. 5 saker du inte visste om mig
11. En låt om påminner om en häst du älskar
12. Min favorit ridsportgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen. I stallet eller annars
15. Varför får hästar och ridning dig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen eller glad
18. En bild jag aldrig publicerat förr
19. Bild på min bäst vän/vänner och varför den/dom är min bästa vän
20. Något jag vill göra
21. Någon jag skulle vilja träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr? Varför?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar