fredag 4 november 2011

Idag har jag varit ledig.
Bara tagit de lugnt och slappat, handlat lite mat och ska försöka att städa lite innan dagen är slut. Försöker ta igen mig så mycket som möjligt för sen jobbar jag 7 dagar på rad och de kommer bli jobbigt, de vet jag.

Jo jag klämde ju de sista jag gjorde i förra inlägget att jag och Tyson vann Klubbmästerskapet i hoppning för ridskolehästar. Var bara på höjden 80cm men vi var faktiskt de enda ekipaget med noll fel i både grund omgången och omhoppningen, var nära på att han stannade för vi kom helt fel in på sista hindret, ett räcke som kom snabbt ur en höger sväng direkt från långsidan. Men han hoppade ändå och rev inte. Kom även helt fel på 7an och jag var inte alls följsam där, var även något byte som inte satt som de skulle men de var ju bara 80cm som vi hoppade så igen skada skedd, vet att alla fel var mina fel och ska jobba på dom. I 70cm rundan som vi red innan flöt allt mycket bättre och de är verkligen de jag vill få ut av rundorna, att flytet med galoppen kommer naturligt.
Så buckla och blå/gul rosett fick vi + en rosett för att vi var clear round.
Bild från föra clear round tävlingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar